Go Back   Foo Fighters Postboard > Search Forums
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 11 of 11
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: illuJon1st
Forum: Frequent Post Archive November 7th 2007, 12:28 PM
Replies: 291
Views: 100,094
Posted By illuJon1st
Re: Dave is so hot....

2 words...
Leg End!!!
Forum: Frequent Post Archive November 7th 2007, 10:28 AM
Replies: 234
Views: 73,333
Posted By illuJon1st
Re: Favorite B-side?

Would have to be between Normal and Walking The Line.
Normal is quite an epic song imo, and Walking the Line just Pure All Out ROCK!! :D

So yeh, those 2.. :)
Forum: Frequent Post Archive July 2nd 2007, 09:53 AM
Replies: 37
Views: 12,270
Posted By illuJon1st
Re: Repetitive Threads

amazing how ppl use multi threads as an excuse for their bad memory ;) hehe

But here here Jill!
Ruins that excitement of a new thread, the possibility of some great news or something just to find...
Forum: Frequent Post Archive March 25th 2007, 09:30 PM
Replies: 104
Views: 25,100
Posted By illuJon1st
Re: What's the best Foo Fighters gig you've been to and WHY???

Victoria Apollo Theatre, London 14/06/06.
Acoustic Show (2nd special show b4 the tour)

Was absolutly amazing!! The atmosphere was fantastic, as much as I love jumpin around like a freak and shouting...
Forum: Frequent Post Archive February 12th 2006, 01:08 PM
Replies: 301
Views: 55,592
Posted By illuJon1st
Re: Who is your favourite in Foo Fighters?

Daves definately the best... if not the best musician in the world!!
The guy just rules! lol
Forum: Frequent Post Archive February 12th 2006, 01:04 PM
Replies: 164
Views: 34,249
Posted By illuJon1st
Re: Best Foo Album

My Faves gotta be One By One!
Some Quality tunes on that, and every song rules!! :D
Forum: Frequent Post Archive December 30th 2005, 09:13 PM
Replies: 287
Views: 58,571
Posted By illuJon1st
Re: Best Foo video?

Learn to Fly is my fave video!
Just so funny! lol
Forum: Frequent Post Archive December 20th 2005, 03:57 PM
Replies: 316
Views: 77,344
Posted By illuJon1st
Re: Foo has lost their edge!

I dunno how u can diss the new album! I think its class!!
I mean I gotta admit, Disc 2 has its borin points... but Disc 1 Rules!
They all rock!

Sure its not their strongest album, but its still got...
Forum: Frequent Post Archive December 20th 2005, 03:54 PM
Replies: 184
Views: 41,023
Posted By illuJon1st
Re: Get over Nirvana!

tbh i dont mind it too much, n im sure Dave doesnt either.. I mean Nirvana were a great band, why not pay a homage to them now n then?
Forum: Frequent Post Archive December 20th 2005, 02:48 PM
Replies: 738
Views: 156,927
Posted By illuJon1st
Re: Ok so wht foo track got you hooked???

well for me.. Monkeywrench was the 1st time i ever heard of the Foo's...
when that was released as a single, at that point i thought they were cool, but wasnt really hooked, but when Everlong was...
Forum: Frequent Post Archive December 19th 2005, 08:56 PM
Replies: 284
Views: 85,717
Posted By illuJon1st
Re: Best Dave hairstyle?

yeh, the way he has it at the moment looks really cool! either that or short.. dont look all great long really lol
was cool in the Nirvana era... but these days just not good :p lol
Showing results 1 to 11 of 11

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:26 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.